söndag 12 april 2015

Celebert besök

"Idag skriver vi söndag den 12 april. Tiden går fort när man har trevligt kan man verkligen säga. Vi har varit här i nästan 14 dagar.....fattar inte vart tiden tar vägen. P var ute på en joggingtur på morgonen och kidsen tog bilen till Treviso Bay för golfträning. Själv vilade jag mina ben idag och låg istället kvar i sängen och läste ut min underbart känsloframkallande bok, Livet efter dig av Jojo Moyes. Har ni inte läst den så gör det genast!



När barnen kom tillbaka åkte vi till Coastland Mall och åt lunch samt införskaffade en mobil till Ebba. Hennes mobil dog ( verkligen dog) igår och eftersom hon ska åka vidare från Florida till Irland så var hon tvungen att ha en ny. Ganska lätt fixat faktiskt och till ett hyfsat pris dessutom. 
Ett par fina ballerinor från Payless fick följa med mig hem. En runda till Publix för diverse inköp innan vi åkte hem. Jag planade ut vid poolen ochdär var det varmt, mycket varmt. Det fick bli många bad. 




Vid femtiden kom vårt celebra besök, Julia Roth. Hon är här och ska tävla på Symetra Tour i Fort Myers denna veckan. Vi kollade på Masters, drack rosé, käkade tacos och hade det jättemysigt. 
Julia stannar hos oss tills i morgon sedan är det dags för inspel och tävling. Vi håller tummar och tår för att det ska gå bra.

Sov sött ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar