torsdag 2 april 2015

PW, sol, golf och vattenläcka ...



Tidig morgon även denna dag... P,A och E åkte till Lely för golfspel och jag drog på mig träningskläder. För min del blev det 3 varv a' 2,4 km runt vår gated community "The Shores. Jag hann möta många människor många gånger och varje gång vi möttes hejade alla så glatt❤️ Me like!
Kidsen tvålade till sin pappa på golfbanan och fick sig även en naturupplevelse ....





Lunchen intogs hör hemma och ungefär samtidigt upptäckte vi att vi hade en vattenläcka under diskbänken. P ringde vår vän Gunnar Ketzler som vi hyr huset av... Han lät meddela att han kunde komma först i morgon. Mycket irriterande!  Torkade vatten och fick sedan diska i handfatet på toan ... 😁


När den värsta irritationen lagt sig planade vi ut vid poolen alla fyra. Flera timmar i solen och i poolen, inte dumt!


En runda till Miromar outlet och därefter Applebees fick avsluta kvällen. God mat och lite vin och nu är ögonlocken tunga...


Sov sött alla ❤️ Var rädda om er!

Kramar i lass

1 kommentar:

  1. Visst känner mig sig lite villrådig när det blir knas på ställen man hyr. Grrr....Skönt med powerwalk i väldigt tunna kläder - det är inte riktigt samma läge här. Påbylsad som tusan under dagens morgonrunda med Doris. Frostbiten tillvaro men med en vacker sol i horisonten. Blev det några fynd på Miromar? Kram i lass

    SvaraRadera