lördag 11 april 2015

Kvarterskrogen

Lördag idag och vanliga morgonrutiner, träning för familjen dvs 2 till golfbanan och 2 på PW. Frukost och lite uppdatering på socialamedier och svenska nyheter. Gräddade pannkakor, tvättade och plockade lite här hemma. När barnen kom tillbaka och vi ätit lunch så åkte vi till stranden.




Härliga salta bad i i det 26 gradiga vattnet.......tänk er 26 grader, inte konstigt att jag ligger i vattnet mest hela tiden....det är verkligen ljuvligt. Efter ett par timmar på stranden kände vi oss rätt färdiga och jag bara längtade efter en iskall milkshake....kunde faktiskt inte tänka på något annat...det bara dansade milkshakes framför ögonen på mig....De andra i familjen verkade lika sugna och det blev ett stopp på vägen hem för att köpa just VANILJMILKSHAKES 😊

Sena eftermiddagen tillbringades vi poolen med en bok, P och E kollade golf och A åkte och tränade golf.



Ikväll provade vi vår lilla kvarterskrog, tog en promenad på ca 1.5 km och njöt därefter av god mat på Beef o Bradey. Det är verkligen inte många saker man kan gå till här i USA. Det mesta bygger på att man kör bil.....kanske just därför alla konstiga blickar från alla bilförare när vi kom vandrandes.
Promenad tillbaka och nu en kopp kaffe vid poolen. Det är fortfarande väldigt varmt, ca 25 grader.








Kramar i lass ❤️

2 kommentarer:

  1. Åh så himla fina ni är. Underbara bilder och så ljuvligt allt låter. Jag vet inte hur jag skall kunna stå ut fram till vår avresa 3/7. Längtan är nu större än någonsin....Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå fort fram tills ni ska åka 😎 Bäst vad det är så är det 3/7.... Och jag börja känna att borta är bra men längtar lite efter hemma... Miss U

    SvaraRadera