onsdag 1 april 2015

Första dagen

Idag vaknade vi tidigt.... det är alltid så. Klockan var bara 03.30 när jag slog upp mina blå, kanske lite i tidigaste laget. Slumrade en stund till men när klockan var 05.30 bestämde jag mig för att sluta kämpa. Steg upp strax efter klockan sex och tog på träningskläder, t-shirt och korta tights....vilken känsla att slippa alla varma kläder. En timmes PW med Nilsson och sedan smakade frukosten ljuvligt gott.
Därefter gav vi oss iväg på upptäcktsfärd, vi letade träningsområde åt A och E för deras golf. Här finns mängder av banor men en hel del av dem är privata och där är det svårt att komma till. 


Vi var också en runda i makens och barnens favvobutik, PGA Superstore. Det är en gigantiskt stor golfbutik med allt du kan tänka dig i utrustningsväg till golfen. Jag smet in på Marshalls som ligger intill och där hittade jag många trevliga saker men shoppade bara en😉. 



Träning på TPC Trevisor Bay för A och E medan P och jag var och kollade in Lely Resort. Där bodde vi för fem år sedan när vi var här och det har verkligen vuxit och blivit gigantiskt muåycket större. 
Efter att ha hämtat A och E åt vi lunch på just Lely❤️ Mycket gott!!!


Därefter blev det poolhäng ett par timmar innan vi besökte Coastland Mall. 


Kvällen avslutades med middag vid poolkanten😊 vi har det toppen! 

Kramar till er alla ❤️ Var rädda om varandra

1 kommentar:

  1. Good morning Naples.Igen! Den poolstolen ser ju bara förträfflig ut. Lever mig in i känslan varenda minut over there. Första dagens rek brukar vara grymt skön.....Hoppas ni sovit bättre inatt och att ni får en skön skärtorsdag. Kram i lass - miss you

    SvaraRadera