fredag 10 april 2015

Sol, vindar och vatten .....

What a wonderful day som hon sa damen vi mötte på stranden.....




Dagen inleddes med golfspel för 3/4 av familjen och motion för den sista fjärdedelen. Idag var det Ebbas tur att spela bra😊 . Lika härligt varje dag att se deras ansiktsuttryck när de kommer hem....någon är glad, hon är arg och hon irriterad över att inte slagen eller att puttarna satt.... 


Efter intagen fika och lite "checka av socialamedier" åkte vi till Lely för intag av lunch .....fantastiskt fin restaurang på den golfbanan. Idag blev det god fisk för P och mig, burgare för A och Flatbread för E.

Sedan mina vänner, sedan for vi till den underbara Naplesstranden och när vi kom dit så slog mig tanken att detta är nog så nära paradiset vi kan komma här på jorden......detta turkosblåa oändliga hav.....Blå blå vindar och vatten.... Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn....  Fraserna ur våra svenska hits bara radade upp sig i huvudet....Som vi njöt i flera timmar av härliga ljumma bad, me like❤️





Medan vi P, E och jag njöt på stranden så nötte A slag på Treviso Bay 






Kvällen avslutades med chinese food, iskall öl, iskallt vitt och iskallt vatten vid poolen.

Kramar i lass till er från oss ❤️

1 kommentar:

  1. Vet precis vid vilken access ni står.....Känns som hemma och som om jag är så vansinnigt långt borta. Jisses som jag längtar nu. Det låter som att ni har en helt underbar semester - leasure och härlig. Längtar efter er. Puss och kram

    SvaraRadera